Vadovų Planavimo Įgūdžių Vertinimas (HILL Time Management Check)

Efektyvus laiko panaudojimas – viena iš pagrindinių sėkmingo vadovo kompetencijų, leidžiančių efektyviai siekti puikių profesinių ir asmeninių rezultatų. Su šiuo įrankiu padėsime Jums įvertinti šiuos įgūdžius:

  • Prioritetų nusistatymas: sugebėjimas efektyviai planuoti laiką, nustatant veiklos kryptį bei specifines užduotis, kurios
    atliekamos asmeniškai.
  • Delegavimas: sugebėjimas paskirti įgaliojimą bei suteikti reikalingus išteklius kitiems, kad užduotys bei projektai būtų
    atlikti laiku ir efektyviai.
  • Ryžtingumas: nusprendimas, noras ir pasirengimas laiku priimti sprendimus ir imtis tinkamų veiksmų, kai to reikia.
  • Vertinimas: gebėjimas svarstyti alternatyvius scenarijus ir veiklos kryptis, pagrįstas susijusia informacija.

 

Šio vertinimo metu vadovas per ribotą laiką vertina ir priima sprendimus, susijusius su 31 užduotimi (atlikti pačiam, deleguoti ar atidėti; jei atlikti pačiam, tai kada; jei deleguoti, tai kam ir kada). Būtent šiais sprendimais remdamiesi ir pateikiame vertinimo išvadas.

Vadovų komandos Planavimo Įgūdžių Vertinimą deriname su darbo sesija, kurios metu aptariame svarbiausius efektyvaus vadovo laiko panaudojimo principus ir išanalizuojame kiekvieną situaciją bei sprendimą. Taip vadovai praktiškai mokosi efektyviau panaudoti laiką konkrečiose savo darbo situacijose.

Parsisiųskite HILL vadovų laiko valdymo įgūdžių vertinimo ataskaitos pavyzdį arba susisiekite tiesiai su Tomu ir sužinokite daugiau.